Darmowa dostawa od 199PLN

Promocje
Łamigłówka Zakryj Kropki- Drewniana gra logiczna | BS Toys
Łamigłówka Zakryj Kropki- Drewniana gra logiczna | BS Toys

86,23 zł

Cena regularna: 97,99 zł

Najniższa cena: 97,99 zł
szt.
Łamigłówka Puzzle obrazkowe- Drewniana gra logiczna | BS Toys
Łamigłówka Puzzle obrazkowe- Drewniana gra logiczna | BS Toys

65,99 zł

Cena regularna: 74,99 zł

Najniższa cena: 74,99 zł
szt.
Puzzle 2w1 DinozaurynScenografia 2Di 3D | Scratch
Puzzle 2w1 DinozaurynScenografia 2Di 3D | Scratch

61,59 zł

Cena regularna: 69,99 zł

Najniższa cena: 61,59 zł
szt.
Puzzle 2w1 Księżniczka Scenografia 2Di 3D | Scratch
Puzzle 2w1 Księżniczka Scenografia 2Di 3D | Scratch

61,59 zł

Cena regularna: 69,99 zł

Najniższa cena: 61,59 zł
szt.
Puzzle 2w1 Ocean Scenografia 2Di 3D | Scratch
Puzzle 2w1 Ocean Scenografia 2Di 3D | Scratch

61,59 zł

Cena regularna: 69,99 zł

Najniższa cena: 61,59 zł
szt.
Puzzle 2w1 Kosmos Scenografia 2Di 3D | Scratch
Puzzle 2w1 Kosmos Scenografia 2Di 3D | Scratch

61,59 zł

Cena regularna: 69,99 zł

Najniższa cena: 61,59 zł
szt.
Puzzle 2w1 Piraci Scenografia 2Di 3D | Scratch
Puzzle 2w1 Piraci Scenografia 2Di 3D | Scratch

61,59 zł

Cena regularna: 69,99 zł

Najniższa cena: 61,59 zł
szt.
Puzzle magnetyczne - książka podróżna SYRENKI 2x20 el. | Scratch
Puzzle magnetyczne - książka podróżna SYRENKI 2x20 el. | Scratch

50,15 zł

Cena regularna: 56,99 zł

Najniższa cena: 50,15 zł
szt.
Puzzle magnetyczne - książka podróżna KOSMOS 2x20 el. | Scratch
Puzzle magnetyczne - książka podróżna KOSMOS 2x20 el. | Scratch

50,15 zł

Cena regularna: 56,99 zł

Najniższa cena: 50,15 zł
szt.
Puzzle magnetyczne - książka podróżna PANDA 2x20 el. | Scratch
Puzzle magnetyczne - książka podróżna PANDA 2x20 el. | Scratch

50,15 zł

Cena regularna: 56,99 zł

Najniższa cena: 50,15 zł
szt.
Puzzle magnetyczne - książka podróżna PIRACI 2x20 el. | Scratch
Puzzle magnetyczne - książka podróżna PIRACI 2x20 el. | Scratch

50,15 zł

Cena regularna: 56,99 zł

Najniższa cena: 50,15 zł
szt.
Puzzle magnetyczne - książka podróżna W lesie 2x20 el. | Scratch
Puzzle magnetyczne - książka podróżna W lesie 2x20 el. | Scratch

50,15 zł

Cena regularna: 56,99 zł

Najniższa cena: 50,15 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Gra planszowa "Wilku, wilku gdzie jesteś?" | Vilac

Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 103,00 zł 103.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Gra planszowa "Wilku, wilku gdzie jesteś?" | Vilac

Super gra planszowa, zainspirowana dobrze znaną bajką o Wilku i trzech świnkach. Można grać w 2 lub 3 osoby na dwa sposoby. 

Najważniejsze jednak jest to, żeby nie dać wilkowi zdmuchnąć domku!

Bawiąc się, dziecko uczymy współpracy, logicznego myślenia i sprytu, ale również dostarczamy dużo radości i śmiechu!

 

+3 lata

Wymiar opakowania: 25x25x6 cm

 

Zawartość zestawu:

  • 1 drewniana plansza (4 kawałki puzzli)
  • 1 drewniany wilk (5 elementów do ułożenia jeden na drugim)
  • 3 pionki (świnki)
  • 3 domki do zbudowania (po 5 elementów każdy)
  • 1 kostka do gry

Przygotowanie do gry:

Złożyć 4 kawałki planszy do gry

Wersja kooperacyjna:

Cel gry:

Gra została zainspirowana słynną XVII-wieczną francuska wyliczanką (Loup y-es-tu?) oraz historią o trzech małych świnkach. Świnki grają razem przeciwko wilkowi. Wilk ubiera się, a w tym czasie należy szybko zbudować domek ze słomy, następnie z drewna, a na końcu z cegły. Kiedy ostatni domek jest ukończony (jest położony dach), gra zostaje zatrzymana, świnki są bezpieczne, a partia wygrana! Uwaga! Jeśli wilk jest gotowy przed ukończeniem budowy domku z cegły, może zdmuchnąć konstrukcje i partia jest przegrana!

Przebieg gry: Troje graczy staje na polu startowym. Grę rozpoczyna gracz najlepiej naśladujący świnkę. Rzuca kostką.

Wskazania kostki: 

  • Gracz przesuwa swój pionek do przodu zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek.
  • Ubiera się wilka (jeden element jednocześnie, zaczynając od łap) lub dmucha, jeśli wilk jest już całkowicie odziany.
  • Gracz może ściągnąć jedną sztukę odzieży z wilka, dodać element do któregoś z domków lub zagrać ponownie.

Pola specjalne:

  • Zaczyna się budowę lub dorzuca jeden element dla jednego domku.
  • Zaczyna się budowę lub dorzuca 2 elementy do jednego domku. 
  • Odejmuje się jeden element od budującego się domku.
  • Uwaga: jeśli domek jest już ukończony, nie można go rozebrać.
  • Dodaje się wilkowi 2 elementy garderoby. Jeśli zostaje do włożenia tylko kapelusz, nakłada się go i zdmuchuje.

Poszczególne przypadki: 

Jedynie domek ze słomy jest ukończony, a wilk jest w całości ubrany. W takim przypadku, jeśli kolejny gracz rzuci kostką i wypadnie ścianka z kapeluszem, wtedy należy zdmuchnąć domek ze słomy. Świnki nie są już bezpieczne, partia jest przegrana! Dopóki wilk nie zdmuchnie domku, partia trwa nadal.

Domek ze słomy oraz domek z drewna są ukończone, wilk jest w całości ubrany. W takim przypadku, jeśli kolejny gracz rzuci kostką i wypadnie „kapelusz”, musi zdmuchnąć domek ze słomy. Świnki są jeszcze bezpieczne, ponieważ chroni je domek z drewna. Jeśli kolejny gracz znowu wyrzuci „kapelusz”, musi zdmuchnąć domek z drewna. Partia jest przegrana! Dopóki wilk nie zdmuchnie domków, partia trwa nadal. 

W momencie położenia dachu na domku z cegły, partia jest wygrana, a małe świnki bezpieczne!

Wersja indywidualna:

Cel gry:

Świnki grają każda z osobna przeciwko wilkowi. W tym wariancie gry domek z cegły może być zdmuchnięty podobnie jak pozostałe. Aby wygrać, każda ze świnek musi zbudować własny domek i dotrzeć pierwsza na swoje pole startowe, zanim wilk będzie całkowicie ubrany i gotowy do zdmuchiwania.

Przebieg gry:

Każdy z graczy staje na swoim polu startowym i wybiera domek, który chce zbudować. Gracz najlepiej naśladujący wilka rozpoczyna grę. Rzuca kostką. Wskazania kostki oraz pola specjalne odczytuje się tak, jak w wersji kooperacyjnej. Za wyjątkiem:

  • Gracz może zdjąć sztukę odzieży wilkowi lub zagrać ponownie.
  • Gracz odejmuje element ze swojego domku, nawet jeśli ten jest ukończony. Kiedy wilk jest całkowicie ubrany i jeśli kolejny gracz rzuca kostką i wyrzuci „wilka”, jego domek zostaje zdmuchnięty (przez innego gracza). Dla tego gracza partia jest zakończona. Dopóki któraś ze świnek nie dotrze do swojego pola startowego, jej domek jest zagrożony zdmuchnięciem. 

W danej rundzie można trafić tylko jeden raz na to pole. Po przejściu pętli, przeskakuje się.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl